Все новости
Архив новостей

Sports.ru / Новости

26.06 14:05 «Ливерпуль» купил Керкеза у «Борнмута» за 40 млн фунтов, контракт левого защитника – на 5 лет

26.06 14:00 Болельщики «Барселоны» делают всех в фишках. Фаны других клубов, подключайтесь!

26.06 13:59 Гендиректор «Локо» о выплате долга «Мариуполю»: «Мы перечислили деньги немецким посредникам, куда указала ФИФА»

26.06 13:51 Винисиус еще не подписал новый контракт с «Реалом», остаются нерешенные вопросы (Хосеп Педрероль)

26.06 13:47 RFEF уволила всех руководителей технического комитета судей

26.06 13:41 Более 6 млн зрителей посетили матчи в России в этом сезоне, заявил Дюков: «Это самое высокое значение за последние 6 сезонов. Планируем выйти на 7 млн»

26.06 13:40 Кепа прошел медосмотр в «Арсенале» перед трансфером из «Челси»

26.06 13:35 Центр по подготовке сборных России откроется в Москве в 2027 году

26.06 13:33 Энрике – лучший тренер мира по версии FourFourTwo. Слот – 2-й, Индзаги – 3-й, Пеп – 4-й, Флик – 5-й, Алонсо – 6-й, Артета – 7-й, Анчелотти – 10-й

26.06 13:21 Андрей Сметанин: «Игроки 2Drots и «Амкала» – мешки. С картошкой – или с чем-то еще»

26.06 13:20 «Реалу» и «Баварии» интересен Вольтемаде. «Штутгарт» оценивает форварда в 60 млн евро

26.06 12:59 Агкацев, Латышонок, Акинфеев, Максименко, Лунев – среди претендентов на приз вратарю сезона в России имени Яшина

26.06 12:58 Эдерсон опроверг возможный уход из «Ман Сити»: «99% новостей – фэйковые. Мое будущее здесь»

26.06 12:55 Деревянко войдет в тренерский штаб «Динамо» на матч с 2Drots. Лещенко, Севиль и Роман Ротенберг посетят игру

26.06 12:45 Клубный ЧМ. Групповой этап. «Ювентус» сыграет с «Манчестер Сити», «Реал» против «Зальцбурга»

26.06 12:40 «Тоттенхэм» показал черную выездную форму на сезон-2025/26

26.06 12:39 Батраков о переходе в европейский клуб: «Надо, чтобы все факторы сошлись. Где-то, может, есть интерес, но я сейчас буду стараться оправдывать доверие «Локо»

26.06 12:34 Дьяков пожизненно дисквалифицирован в Медиалиге после конфликта с главой лиги Осиповым

26.06 12:31 «Химки» и «Знамя Труда» исключены из членов РФС, «Динамо» Махачкала – принято

26.06 12:25 «Шанхай» Слуцкого подписал 23-летнего форварда «Морейренсе» Асуэ. Он заменит в заявке травмированного Сауло Минейро

Суперлига, 2-й тур
28.06, 18:00 Политехника-UTM - Милсами
28.06, 20:00 ФК Бэлць - Дачия Буюкань
29.06, 18:00 Шериф - Спартаний
29.06, 20:00 Петрокуб - Зимбру
Хикмет Караман нарасхват: еще один турецкий клуб Суперлиги проявляет интерес к тренеру "Зимбру"
28 мая 2025, среда

Хикмет Караман нарасхват: еще один турецкий клуб Суперлиги проявляет интерес к тренеру "Зимбру"
Фото: Ntvspor.net
Турецкая команда "Газиантеп", которая занимает 13-е место в Суперлиге, осталась без главного тренера после ухода Сельчука Инана. Команде осталось провести еще один матч в чемпионате против "Аданы Демирспор", но уже известно, что "Газиантеп" сохранит прописку в высшей лиге турецкого футбола.

Руководство "Газиантепа" уже стало подыскивать нового тренера и по данным портала gazeteekspres.com среди 9 кандидатов фигурирует и тренер "Зимбру" Хикмет Караман.

Ранее турецкая пресса писала об интересе другого клуба турецкой Суперлиги "Коджаэлиспора" к наставнику "Зимбру". Руководство "Коджаелиспора" намерено объявить имя нового тренера команды после заседания совета директоров, которое состоится в ближайшее воскресенье.

Источник: Gazeteekspres.com
Администрация сайта не несет ответственности за комментарии, оставленные посетителями. В то же время, администрация призывает читателей вести дискуссии в рамках приличия. Сообщения о политике, религии, языках, содержащие оскорбления, флуд, рекламу или написанные заглавными буквами, могут быть удалены, а доступ на сайт их авторам может быть блокирован на неограниченный срок.
Intro
15:00, 30.05.2025
Цитата FC10
Și menționezi bugetul lui Popescu, când al lui Karaman este practic același (nu poți investi prea mult în jumătate de sezon).
La un club care are infrastructura, cea mai mare cheltuiala este achitarea salariului jucatorilor. Intra pe saitul de transferuri si trage o privire la pretul stranierilor din diferiti ani. Popescu a fost dat afara, nimeni nu poate afirma la sigur cum ar sta lucrurile in faza 2 (mai ales daca sa te uiti ce rezultat a obtinut cu un an mai in urma)

P.S. Ce inseamna nu poti investi prea mult in jumate de sezon? Cine iti poate interzice?
P.P.S. Eu nu mai vreau sa continui discutia cu tine, stai rau cu vederea si ai probleme in logica. Sa traiesti
FC10
14:49, 30.05.2025
Цитата Intro
Care treaba neterminata? El a fost alungat de la clubhttps://www.moldfootball.com/ru/news/lilian-popesku-o-svoejj-otstavke-ja-uznal-iz-press-reliza-opublikovannogo-fk-zimbruCe tine de Faza 2, tu esti baba Vanga? Toti stiu ca faza 1 nu este atat de importanta, majoritatea efortului trebuie depus in faza 2. Principiul de distribuire a fortei iti este cunoscut? Referitor la investitorii turci, poate ei au venit in club fiindca au vazut ca se pot obtine rezultate bune cu un buget nu prea mare?
Și menționezi bugetul lui Popescu, când al lui Karaman este practic același (nu poți investi prea mult în jumătate de sezon).
FC10
14:45, 30.05.2025
Цитата Juventus1985
Băi Petrica Vasilica,,,, deja ai zai*it norodu la fel ca maximus.... Il respect si pe Polescu si pe Karaman. Dar tu văd ca deja întreci masura. Iti spun ceva : Lilic anul trecut a bătut de 2 ori la rand sherifful si a jucat finala cupei. Vu jucatori mai slăbuti. Ceea ce Karaman nu a reușit. In schimb turkul a avut rezultate mai bune in campionat. La doar 1 punct de campioana. Păcat doar ca au plecat Alaribe, Ohanjunva, si Joao Paolinho.Terminați bredul. 2 copii!
Îmi amintesc cum Sheriff juca cu Toni Silic portar. Mai slab decât chiar Giannakopoulos. (Se referă și la Alaribe, care nu e portar, dar nici nu a fost atât de influent)
Sheriff era slab pe atunci, mai slab decât în acest sezon. Și asta au dovedit preliminariile cupelor europene din sezonul 2024-25.

Iar finala cupei în acel moment nu mai dădea nimic: era clar că Petrocub o va câștiga, ei fiind echipa mai bine-formată. Mai ales cu Andrei Martin antrenor.
Intro
14:31, 30.05.2025
Цитата FC10
Mai bun decât Karaman nu va fi cu bugetul actual al Zimbrului. Poate acel Selcuk Inan care a lăsat Gaziantepul. În rest, povești.Popescu nu ar fi lăsat treaba neterminată, și nu într-un mod bun. Cum a terminat antrenoratul pe locul 5, așa l-ar fi terminat și în Faza 2. De asta au venit investitorii turci.
Care treaba neterminata? El a fost alungat de la club
https://www.moldfootball.com/ru/news/lilian-popesku-o-svoejj-otstavke-ja-uznal-iz-press-reliza-opublikovannogo-fk-zimbru
Ce tine de Faza 2, tu esti baba Vanga? Toti stiu ca faza 1 nu este atat de importanta, majoritatea efortului trebuie depus in faza 2. Principiul de distribuire a fortei iti este cunoscut? Referitor la investitorii turci, poate ei au venit in club fiindca au vazut ca se pot obtine rezultate bune cu un buget nu prea mare?
Juventus1985
14:12, 30.05.2025
Цитата FC10
Mai bun decât Karaman nu va fi cu bugetul actual al Zimbrului. Poate acel Selcuk Inan care a lăsat Gaziantepul. În rest, povești.Popescu nu ar fi lăsat treaba neterminată, și nu într-un mod bun. Cum a terminat antrenoratul pe locul 5, așa l-ar fi terminat și în Faza 2. De asta au venit investitorii turci.
Băi Petrica Vasilica,,,, deja ai zai*it norodu la fel ca maximus.... Il respect si pe Polescu si pe Karaman. Dar tu văd ca deja întreci masura. Iti spun ceva : Lilic anul trecut a bătut de 2 ori la rand sherifful si a jucat finala cupei. Vu jucatori mai slăbuti. Ceea ce Karaman nu a reușit. In schimb turkul a avut rezultate mai bune in campionat. La doar 1 punct de campioana. Păcat doar ca au plecat Alaribe, Ohanjunva, si Joao Paolinho.
Terminați bredul. 2 copii!
FC10
13:44, 30.05.2025
Цитата Intro
Chiar nu vezi diferenta intre diferite faze a campionatului? Ce folos va fi daca in prima faza esti pe locul 1, dar in faza 2 nu ocupi loc in cupele europene? Singur ai mentionat ca Caraman a mentinut rezultatul lui Popescu referitor la meciurile europene. Acest "combinator", macar ca nu a avut rezultate extraordinare, dar au fost suficient de bune (mai ales daca de luat in cont rezultatele precendente ale Zimbrului). Dupa Caraman posibil sa apara un antrenor si mai bun, atunci de Caraman vei vorbi in acelasi hal, cum acum vorbesti de Popescu.
Mai bun decât Karaman nu va fi cu bugetul actual al Zimbrului. Poate acel Selcuk Inan care a lăsat Gaziantepul. În rest, povești.

Popescu nu ar fi lăsat treaba neterminată, și nu într-un mod bun. Cum a terminat antrenoratul pe locul 5, așa l-ar fi terminat și în Faza 2. De asta au venit investitorii turci.
Intro
12:20, 30.05.2025
Цитата FC10
Karaman a făcut ce Popescu nu ar fi putut cu experimentele lui împotriva Milsami: a menținut Zimbru în cupele europene. Din cauza experimentelor combinatorului am ajuns pe locul 5 în Faza 1 în sezonul acum terminat. Știu că aveți memorie scurtă în unele momente, dar asta nu înseamnă că și eu trebuie să am așa ceva.
Chiar nu vezi diferenta intre diferite faze a campionatului? Ce folos va fi daca in prima faza esti pe locul 1, dar in faza 2 nu ocupi loc in cupele europene? Singur ai mentionat ca Caraman a mentinut rezultatul lui Popescu referitor la meciurile europene. Acest "combinator", macar ca nu a avut rezultate extraordinare, dar au fost suficient de bune (mai ales daca de luat in cont rezultatele precendente ale Zimbrului). Dupa Caraman posibil sa apara un antrenor si mai bun, atunci de Caraman vei vorbi in acelasi hal, cum acum vorbesti de Popescu.
FC10
11:40, 30.05.2025
Цитата Intro
Adica faptul ca Zimbru era intr-o groapa, se lupta sa nu retrogradeze, nu conteaza? Faptul ca cu venirea lui Popescu, Zimbru a nimerit dupa multi ani de asteptare in cupele Europene. Pentru tine punctele sunt mai valoroase decat rezultatul final? Nu fi ridicol
Karaman a făcut ce Popescu nu ar fi putut cu experimentele lui împotriva Milsami: a menținut Zimbru în cupele europene. Din cauza experimentelor combinatorului am ajuns pe locul 5 în Faza 1 în sezonul acum terminat. Știu că aveți memorie scurtă în unele momente, dar asta nu înseamnă că și eu trebuie să am așa ceva.
Intro
11:10, 30.05.2025
Цитата FC10
Rezultatul este a avea 12 puncte, iar sezonul următor a fi la 7 puncte de campioana Republicii Moldova. Golaverajul nu îl uităm. 10-9 și 16-12.
Adica faptul ca Zimbru era intr-o groapa, se lupta sa nu retrogradeze, nu conteaza? Faptul ca cu venirea lui Popescu, Zimbru a nimerit dupa multi ani de asteptare in cupele Europene. Pentru tine punctele sunt mai valoroase decat rezultatul final? Nu fi ridicol
FC10
10:59, 30.05.2025
Цитата Intro
El deja a aratat rezultat la Zimbru, care tu din rasputeri vrei sa-l ignori.
Rezultatul este a avea 12 puncte, iar sezonul următor a fi la 7 puncte de campioana Republicii Moldova. Golaverajul nu îl uităm. 10-9 și 16-12.
Intro
09:49, 30.05.2025
Цитата FC10
Să pună Popescu niște stranieri la Petrocub și să lucreze cu ei. Să vedem rezultatul. Atunci vom vedea ve aveți de spus despre combinator.
El deja a aratat rezultat la Zimbru, care tu din rasputeri vrei sa-l ignori.
FC10
08:44, 30.05.2025
Цитата Ruslan75
e Ii clar antrenorul asta mediocrul ti-a devenit un idol, desi in afara de declaratii nu a artat nimic, a luat locul 3fiindca Balti in toate trei jocuri i-au daruit punctele, iar Petrocub din cauza politicii conducerii a prvalit acest sezon, o sa vedem la anul cand Popescu v-a lua Petrocub si l-a pune pe picioare
Putem vorbi la fel despre Picușceac. Dar nu este nimeni pregătit pentru asta.
FC10
08:40, 30.05.2025
Цитата Intro
Vrei sa spui ca Caraman are acelasi salariu ca si Popescu? Crezi ca cineva din Turcia va veni pentru banutii nostri? Daca pentru antrenor se aloca salariu mai mare, este firesc ca si alte componente ale echipei vor fi mai bune (jucatori). Spune-mi cati ani a lucrat Goian la Zimbru si ce rezultate avea el. Si apoi compara cu rezultatele lui Popescu. Tu sau esti cu memoria scurta, sau nu-ti place Popescu ca om.
Să pună Popescu niște stranieri la Petrocub și să lucreze cu ei. Să vedem rezultatul. Atunci vom vedea ve aveți de spus despre combinator.
Intro
23:12, 29.05.2025
Цитата Ruslan75
e Ii clar antrenorul asta mediocrul ti-a devenit un idol, desi in afara de declaratii nu a artat nimic, a luat locul 3fiindca Balti in toate trei jocuri i-au daruit punctele, iar Petrocub din cauza politicii conducerii a prvalit acest sezon, o sa vedem la anul cand Popescu v-a lua Petrocub si l-a pune pe picioare
Popescu la Petrocub? Unde pot citi despre asta?
Ruslan75
21:59, 29.05.2025
Цитата FC10
Vedeți statistica pe care am prezentat-o mai jos și vă veți convinge că nu este adevărat ce spuneți.
e
Ii clar antrenorul asta mediocrul ti-a devenit un idol, desi in afara de declaratii nu a artat nimic, a luat locul 3fiindca Balti in toate trei jocuri i-au daruit punctele, iar Petrocub din cauza politicii conducerii a prvalit acest sezon, o sa vedem la anul cand Popescu v-a lua Petrocub si l-a pune pe picioare
Intro
21:02, 29.05.2025
Цитата FC10
Ar fi lucrat în condiții diferite, s-ar fi observat asta. Dar sub Popescu au fost:OhajunwaAlaribeRubangukaSamakevan IperenEtcȘi știm tare bine cum Popescu a "lucrat" cu ei.Bugetul clubului nu s-a mărit.
Liberi poti intra pe saitul transfermarkt.world si sa te uiti cat valorau jucatorii pur stranieri in diferiti ani la Zimbru. Diferenta e foarte mare, si asta am calculat doar stranierii care n-au cetatenie moldoveneasca. Macar ca pretul nu este tot timpul asociat cu calitatea fotbalului, dar tendinta se vede clar. Un jucator puternic nu va veni pentru un salariu mic.
Intro
20:43, 29.05.2025
Цитата FC10
Ar fi lucrat în condiții diferite, s-ar fi observat asta. Dar sub Popescu au fost:OhajunwaAlaribeRubangukaSamakevan IperenEtcȘi știm tare bine cum Popescu a "lucrat" cu ei.Bugetul clubului nu s-a mărit.
Vrei sa spui ca Caraman are acelasi salariu ca si Popescu? Crezi ca cineva din Turcia va veni pentru banutii nostri? Daca pentru antrenor se aloca salariu mai mare, este firesc ca si alte componente ale echipei vor fi mai bune (jucatori). Spune-mi cati ani a lucrat Goian la Zimbru si ce rezultate avea el. Si apoi compara cu rezultatele lui Popescu. Tu sau esti cu memoria scurta, sau nu-ti place Popescu ca om.
FC10
20:09, 29.05.2025
Цитата Ruslan75
Kараман в Tурции тренировал, посредственный тренер так скидывался между суперлигой и вторыm дивизионом не думаю что его рассматривают всерьез. и не был он лучше чем Popescu, больше гонора чем дело
Vedeți statistica pe care am prezentat-o mai jos și vă veți convinge că nu este adevărat ce spuneți.
Ruslan75
19:34, 29.05.2025
Kараман в Tурции тренировал, посредственный тренер так скидывался между суперлигой и вторыm дивизионом не думаю что его рассматривают всерьез. и не был он лучше чем Popescu, больше гонора чем дело
FC10
19:30, 29.05.2025
Цитата Intro
Ultimul meci al Zimbrilor aveau jumate de componenta din jucatori straini. De ce Caraman foloseste atatia stranieri? Poate din cauza ca bugetul clubului s-a marit? Nu vreau sa compar pe Caraman cu Popescu, vreau doar sa mentionez ca ei lucreaza in conditii diferite. Popescu lucra cu "ai lui", fiindca la ai nostri poti sa propui un salariu mai mic. Popescu a aratat ca Zimbru mai poate arata rezultate, acest lucru a dat optimism si lui Ciornii pentru a depune mai mult efort in club.
Ar fi lucrat în condiții diferite, s-ar fi observat asta. Dar sub Popescu au fost:
Ohajunwa
Alaribe
Rubanguka
Samake
van Iperen
Etc
Și știm tare bine cum Popescu a "lucrat" cu ei.

Bugetul clubului nu s-a mărit.
FC10
19:24, 29.05.2025
Цитата Intro
Dacia Buiucani tot sunt un club profesionist, crezi ca au acelasi buget ca la Sheriff?
Majoritatea jucătorilor de la prima echipă a Daciei Buiucani sunt direct de la academie. Este o diferență aici...
Intro
19:12, 29.05.2025
Цитата FC10
Despre buget, vreau să vă reamintesc că Zimbru este club profesionist de fotbal! Asta înseamnă că are bani pentru jucători.
Dacia Buiucani tot sunt un club profesionist, crezi ca au acelasi buget ca la Sheriff?
Intro
19:07, 29.05.2025
Цитата FC10
Combinatorul poate lucra doar cu "ai lui". În schimb, Karaman poate lucra cu orice jucător există. Capisce?
Ultimul meci al Zimbrilor aveau jumate de componenta din jucatori straini. De ce Caraman foloseste atatia stranieri? Poate din cauza ca bugetul clubului s-a marit? Nu vreau sa compar pe Caraman cu Popescu, vreau doar sa mentionez ca ei lucreaza in conditii diferite. Popescu lucra cu "ai lui", fiindca la ai nostri poti sa propui un salariu mai mic. Popescu a aratat ca Zimbru mai poate arata rezultate, acest lucru a dat optimism si lui Ciornii pentru a depune mai mult efort in club.
Rock
15:14, 29.05.2025
Цитата FC10
Și ce are Real Madrid cu asta? Eu am avut în vedere că cluburile profesioniste ar trebui să aibă bani pentru a plăti salarii, altfel ele nu intră în definiția cuvântului "profesionist"!
Du-te măi băiete și învață. Succes la examene. Adio ;)
FC10
15:07, 29.05.2025
Цитата Rock
Iaca asta e vesel ce-ai scris. Real Madrid, tot e club profesionist. Vreai să compari bugetul lor, cu cel al Zimbrului?)))
Și ce are Real Madrid cu asta? Eu am avut în vedere că cluburile profesioniste ar trebui să aibă bani pentru a plăti salarii, altfel ele nu intră în definiția cuvântului "profesionist"!
Rock
15:04, 29.05.2025
Цитата FC10
Despre buget, vreau să vă reamintesc că Zimbru este club profesionist de fotbal! Asta înseamnă că are bani pentru jucători.
Iaca asta e vesel ce-ai scris. Real Madrid, tot e club profesionist. Vreai să compari bugetul lor, cu cel al Zimbrului?)))
FC10
15:02, 29.05.2025
Цитата Rock
Tu ori ești prea tânăr ca să ții minte cum juca Zimbru până a veni Popescu, ori prea prost, că să observi vreo diferență. Oricum, nu mai vreau să-ți dovedesc ceva, ce tu nu ești în stare să înțelegi.
Combinatorul poate lucra doar cu "ai lui". În schimb, Karaman poate lucra cu orice jucător există. Capisce?
FC10
15:00, 29.05.2025
Цитата Rock
Da. Arată-ne statisticile Zimbrului, până a veni Popescu, te rog.
Nu trebuie. Toți știu și așa că nivelul lui Popescu este Petrocub. Iar Petrocub a terminat pe 4 sezonul acesta.
Rock
14:59, 29.05.2025
Цитата FC10
Hahahahahahahaha... locul 3 cu 12 și 17 puncte! Și să nu uităm de golaveraj. Argumentele sunt din cele mai proaste!
Tu ori ești prea tânăr ca să ții minte cum juca Zimbru până a veni Popescu, ori prea prost, că să observi vreo diferență. Oricum, nu mai vreau să-ți dovedesc ceva, ce tu nu ești în stare să înțelegi.
Rock
14:53, 29.05.2025
Цитата FC10
Să vă arăt statisticile din nou?
Da. Arată-ne statisticile Zimbrului, până a veni Popescu, te rog.
FC10
14:50, 29.05.2025
Цитата Rock
Investitorii turci sunt bravo și dacă pleacă Karaman, vor fi bravo și vor aduce pe altcineva, pe care pe urma o să-l compari cu Karaman. Dar pe Popescu lasă-l în pace, că el a scos Zimbru din groapa de gunoi și a făcut așa, că să ne mândrim din nou de echipa care mulți ani tot ne dezamăgea.
Hahahahahahahaha... locul 3 cu 12 și 17 puncte! Și să nu uităm de golaveraj. Argumentele sunt din cele mai proaste!
FC10
14:48, 29.05.2025
Цитата Rock
Și care înapoi pe locul doi? Cu Goian, Zimbru juca meciuri de baraj cu Spartanii Selemet. Ce repede ai uitat când Zimbru era ciuca bătăilor și rușinea fanilor...
Să vă arăt statisticile din nou?
FC10
14:46, 29.05.2025
Цитата Rock
Ia spunene deșteptule, ce buget avea Popescu și ce buget a avut Karaman la dispoziție? Termină o dată să-l tăvălești pe Lilic prin glod.
Despre buget, vreau să vă reamintesc că Zimbru este club profesionist de fotbal! Asta înseamnă că are bani pentru jucători.
Rock
14:11, 29.05.2025
Investitorii turci sunt bravo și dacă pleacă Karaman, vor fi bravo și vor aduce pe altcineva, pe care pe urma o să-l compari cu Karaman. Dar pe Popescu lasă-l în pace, că el a scos Zimbru din groapa de gunoi și a făcut așa, că să ne mândrim din nou de echipa care mulți ani tot ne dezamăgea.
Rock
13:53, 29.05.2025
Цитата FC10
Și l-a adus pe locul 5 în Faza 1. Karaman l-a adus înapoi pe 2.
Și care înapoi pe locul doi? Cu Goian, Zimbru juca meciuri de baraj cu Spartanii Selemet. Ce repede ai uitat când Zimbru era ciuca bătăilor și rușinea fanilor...
Rock
13:48, 29.05.2025
Цитата FC10
Apropo, iată niște statistici de la Sofascore pentru dvs:2022/23: 3 victorii, 3 egaluri, 4 înfrângeri, golaveraj 10-9, 12 puncte2023/24: 5 victorii, 2 egaluri, 3 înfrângeri, golaveraj 16-12, 17 puncteIar acum Karaman cu o echipă aproape în întregime nouă:2024/25: 6 victorii, 2 egaluri, 2 înfrângeri, golaveraj 22-9, 20 puncteAcum înțelegeți care e faza?
Ia spunene deșteptule, ce buget avea Popescu și ce buget a avut Karaman la dispoziție? Termină o dată să-l tăvălești pe Lilic prin glod.
Intro
12:27, 29.05.2025
Цитата FC10
Faza 1 este și pentru a decide cine are mai multe meciuri acasă.Acum spuneți-mi, cum s-a descurcat combinatorul cu La Fiorita și Ararat-Armenia?
Faptul ca Zimbrii au ajuns la cupele europene, deja este o performanta. Sau ai uitat cati ani Zimbrii au fost fara meciuri in Europa? Aceste meciuri din Europa, macar ca au fost fara succes, dar au adus bani in club.
Intro
12:24, 29.05.2025
Цитата FC10
Apropo, iată niște statistici de la Sofascore pentru dvs:2022/23: 3 victorii, 3 egaluri, 4 înfrângeri, golaveraj 10-9, 12 puncte2023/24: 5 victorii, 2 egaluri, 3 înfrângeri, golaveraj 16-12, 17 puncteIar acum Karaman cu o echipă aproape în întregime nouă:2024/25: 6 victorii, 2 egaluri, 2 înfrângeri, golaveraj 22-9, 20 puncteAcum înțelegeți care e faza?
Acum priveste statistica lui Vlad Goian, si fa o comparatie cu Popescu. Nimeni nu spune ca Lilian e mai bun ca Caraman. Popescu a starnit din nou gustul Zimbrilor la cupele Europene
FC10
11:04, 29.05.2025
Цитата Intro
Faza 1 este doar pentru a scoate echipele mai slabe din competitie, nimeni nu se straduie din rasputeri sa fie top in faza 1. Mai bine spune pe ce locuri au terminat in Faza 2 impreuna cu Popescu
Apropo, iată niște statistici de la Sofascore pentru dvs:
2022/23: 3 victorii, 3 egaluri, 4 înfrângeri, golaveraj 10-9, 12 puncte
2023/24: 5 victorii, 2 egaluri, 3 înfrângeri, golaveraj 16-12, 17 puncte
Iar acum Karaman cu o echipă aproape în întregime nouă:
2024/25: 6 victorii, 2 egaluri, 2 înfrângeri, golaveraj 22-9, 20 puncte
Acum înțelegeți care e faza?
FC10
10:59, 29.05.2025
Цитата Intro
Faza 1 este doar pentru a scoate echipele mai slabe din competitie, nimeni nu se straduie din rasputeri sa fie top in faza 1. Mai bine spune pe ce locuri au terminat in Faza 2 impreuna cu Popescu
Faza 1 este și pentru a decide cine are mai multe meciuri acasă.

Acum spuneți-mi, cum s-a descurcat combinatorul cu La Fiorita și Ararat-Armenia?
Intro
10:52, 29.05.2025
Цитата FC10
Și l-a adus pe locul 5 în Faza 1. Karaman l-a adus înapoi pe 2.
Faza 1 este doar pentru a scoate echipele mai slabe din competitie, nimeni nu se straduie din rasputeri sa fie top in faza 1. Mai bine spune pe ce locuri au terminat in Faza 2 impreuna cu Popescu
16:(
10:21, 29.05.2025
Цитата Ввввв1
не имеют право главная орендована фмф до 36 года с подпунктом что зимбру будет принимать домашнии матчи без плотежек
Думаю фмф только обрадуется что за них сделают работу и постелят хороший газон
FC10
10:00, 29.05.2025
Цитата Rock
A venit, a scos Zimbru din chizeac și s-a dus cu capul sus.
Și l-a adus pe locul 5 în Faza 1. Karaman l-a adus înapoi pe 2.
Ввввв1
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Вввввв а 1»
08:33, 29.05.2025
Цитата 16/(
На главной арене ещё бы поменять зимбру поле Пока время было
не имеют право главная орендована фмф до 36 года с подпунктом что зимбру будет принимать домашнии матчи без плотежек
Rock
08:30, 29.05.2025
Цитата FC10
Cum a venit, așa s-a dus.
A venit, a scos Zimbru din chizeac și s-a dus cu capul sus.
Ujasti
08:27, 29.05.2025
Real Madrid a spus că tot a auzit ce a făcut Karaman la Zimbru și pot să-l aduca
FC10
07:52, 29.05.2025
Цитата Rock
Da pe ce loc era Zimbru în momentul venirii lui Popescu?
Cum a venit, așa s-a dus.
Rock
07:48, 29.05.2025
Цитата FC10
Atunci spuneți-mi pe ce loc era Zimbru în momentul plecării lui Popescu?
Da pe ce loc era Zimbru în momentul venirii lui Popescu?
FC10
07:45, 29.05.2025
Цитата Intro
Locul 3 n-au ocupat cu Popescu? Dupa Vlad Goian, Popescu a schimbat lucrurile spre mai bine
Atunci spuneți-mi pe ce loc era Zimbru în momentul plecării lui Popescu?
Rock
07:09, 29.05.2025
Цитата Hala Madrid!
Да,чего уж там,даже Флорентино Перес разорвал свежий контракт с Хаби Алонсо и ждёт со дня на день турка.
Ничего не понял, но очень интересно))
Juventus1985
00:25, 29.05.2025
Цитата 16/(
На главной арене ещё бы поменять зимбру поле Пока время было
Так как стадион арендован ФМФ, то менять газон это обязанность федерации, а не Zimbru!
Intro
23:34, 28.05.2025
Цитата FC10
A face treaba bine nu înseamnă a duce Zimbru pe locul 5.
Locul 3 n-au ocupat cu Popescu? Dupa Vlad Goian, Popescu a schimbat lucrurile spre mai bine
FC10
21:53, 28.05.2025
Цитата Intro
El si-a facut treaba bine, macar ca metodele lui nu erau cele mai spectaculoase.
A face treaba bine nu înseamnă a duce Zimbru pe locul 5.
Intro
21:52, 28.05.2025
Цитата FC10
Din Lilik mână puternică ca din mine antrenor de fotbal!
El si-a facut treaba bine, macar ca metodele lui nu erau cele mai spectaculoase.
Intro
21:51, 28.05.2025
Цитата FC10
Eu alt antrenor nu știu în locul lui Karaman. Lilik combinatorul nu se va întoarce. Moș Andrei Martin este și el ocupat în Kazahstan. Atunci cine?
Totul va depinde de decizia lui Caraman, in caz ca aceste propuneri din Turcia sunt reale. Mie Caraman imi place ca personalitate, din aceasta cauza ii doresc doar succes si progres in cariera.
FC10
21:50, 28.05.2025
Цитата Intro
Nu este doar meritul lui Caraman (Popescu tot a pus o mana puternica), dar daca era alt antrenor - probabilitatea de a repeta acelasi scenariu al Zimbrilor era foarte mare
Din Lilik mână puternică ca din mine antrenor de fotbal!
FC10
21:47, 28.05.2025
Цитата Intro
In aceeasi pozitie era si Zimbru, era la muchia de retrogradare ani la rand. Adica Zimbru are nevoie de Caraman, dar alte cluburi din Turcia nu? Hai sa nu decidem noi soarta lui Caraman, el stie mai bine ce vrea de la viata si cariera lui.P.S. Daca omul (la orice varsta) inceteaza sa viseze si sa-si puna scopuri, socoate ca deja a decedat.
Eu alt antrenor nu știu în locul lui Karaman. Lilik combinatorul nu se va întoarce. Moș Andrei Martin este și el ocupat în Kazahstan. Atunci cine?
Intro
21:04, 28.05.2025
Цитата Intro
In aceeasi pozitie era si Zimbru, era la muchia de retrogradare ani la rand. Adica Zimbru are nevoie de Caraman, dar alte cluburi din Turcia nu?
Nu este doar meritul lui Caraman (Popescu tot a pus o mana puternica), dar daca era alt antrenor - probabilitatea de a repeta acelasi scenariu al Zimbrilor era foarte mare
Intro
20:57, 28.05.2025
Цитата FC10
În al treilea rând, vreau să vă spun că și 65 de ani este o vârstă la care ca antrenor ar trebui să fii experimentat.În al patrulea rând, el a făcut prea multe în Turcia. De ce să se mai ducă acolo să ajute nu știu care echipă ce luptă pentru a nu retrograda? Înțeleg că salariul e bun, dar aici măcar lupți pentru Champions League. Iei Champions, iei și salariu...
In aceeasi pozitie era si Zimbru, era la muchia de retrogradare ani la rand. Adica Zimbru are nevoie de Caraman, dar alte cluburi din Turcia nu? Hai sa nu decidem noi soarta lui Caraman, el stie mai bine ce vrea de la viata si cariera lui.

P.S. Daca omul (la orice varsta) inceteaza sa viseze si sa-si puna scopuri, socoate ca deja a decedat.
FC10
20:44, 28.05.2025
Цитата Intro
In primul rand el are 65 ani, nu trebuie sa desenezi ani in plus pentru a parea mai convingator. In al doilea rand, nu cred ca vreun antrenor viseaza sa-si termina cariera in Moldova, mai ales daca apar propuneri mai bune.
În al treilea rând, vreau să vă spun că și 65 de ani este o vârstă la care ca antrenor ar trebui să fii experimentat.
În al patrulea rând, el a făcut prea multe în Turcia. De ce să se mai ducă acolo să ajute nu știu care echipă ce luptă pentru a nu retrograda? Înțeleg că salariul e bun, dar aici măcar lupți pentru Champions League. Iei Champions, iei și salariu...
Intro
20:42, 28.05.2025
Цитата FC10
"Заявить о себе"? Dumneavoastră înțelegeți despre ce vorbiți? Are 70 și ceva de ani, el deja заявил о себе destule în Turcia. Dacă nu cumva Koçaelispor îl ia înapoi, atunci alt motiv nici nu are de a se duce.
Am gasit o mica lista pentru tine, trage o privire

https://www.sports.ru/football/blogs/3173597.html
Intro
20:36, 28.05.2025
Цитата FC10
"Заявить о себе"? Dumneavoastră înțelegeți despre ce vorbiți? Are 70 și ceva de ani, el deja заявил о себе destule în Turcia. Dacă nu cumva Koçaelispor îl ia înapoi, atunci alt motiv nici nu are de a se duce.
In primul rand el are 65 ani, nu trebuie sa desenezi ani in plus pentru a parea mai convingator. In al doilea rand, nu cred ca vreun antrenor viseaza sa-si termina cariera in Moldova, mai ales daca apar propuneri mai bune.
16/(
20:09, 28.05.2025
Цитата Вввввв а 1
. Вообще-то да так как хозяева зимбру турки черный просто почетный президент к финансам не чего не имеет вон турки И автобус Пригнали с турецкими номерами И 2 автобус 2024 год на подъезде в июне И да Искусственный футбольный газон за место теннисных кортов турки оплатили на подходе ище один искуственый газон для первого искуственого поля зимбру И в Августе натуральный газон будет помечен на 2 поле зимбру привезут из турции вопрос И а Хрена им все это менять если они уже сказали что надолго
На главной арене ещё бы поменять зимбру поле
Пока время было
FC10
19:54, 28.05.2025
Цитата Intro
Ну тогда я рад за Зимбру, может наконец выйдут из тупика и нефарта который преследует их уже много лет. Но надо ли это Караману? Если им действительно интересуются другие команды из Турции, то там проще заявить о себе миру. Я не думаю что Караман шёл в Молдову с целью тут остаться, наша страна выступает как трамплин.
"Заявить о себе"? Dumneavoastră înțelegeți despre ce vorbiți? Are 70 și ceva de ani, el deja заявил о себе destule în Turcia. Dacă nu cumva Koçaelispor îl ia înapoi, atunci alt motiv nici nu are de a se duce.
Hala Madrid!
19:52, 28.05.2025
Цитата Rock
Согласен. Плохим тренером, никто не интересуется.
Да,чего уж там,даже Флорентино Перес разорвал свежий контракт с Хаби Алонсо и ждёт со дня на день турка.
Intro
19:43, 28.05.2025
Цитата Вввввв а 1
. Вообще-то да так как хозяева зимбру турки черный просто почетный президент к финансам не чего не имеет вон турки И автобус Пригнали с турецкими номерами И 2 автобус 2024 год на подъезде в июне И да Искусственный футбольный газон за место теннисных кортов турки оплатили на подходе ище один искуственый газон для первого искуственого поля зимбру И в Августе натуральный газон будет помечен на 2 поле зимбру привезут из турции вопрос И а Хрена им все это менять если они уже сказали что надолго
Ну тогда я рад за Зимбру, может наконец выйдут из тупика и нефарта который преследует их уже много лет. Но надо ли это Караману? Если им действительно интересуются другие команды из Турции, то там проще заявить о себе миру. Я не думаю что Караман шёл в Молдову с целью тут остаться, наша страна выступает как трамплин.
Вввввв а 1
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Ввввв1»
19:07, 28.05.2025
Цитата Intro
А что Зимбру много может предложить? Риторический вопрос
. Вообще-то да так как хозяева зимбру турки черный просто почетный президент к финансам не чего не имеет вон турки И автобус Пригнали с турецкими номерами И 2 автобус 2024 год на подъезде в июне И да Искусственный футбольный газон за место теннисных кортов турки оплатили на подходе ище один искуственый газон для первого искуственого поля зимбру И в Августе натуральный газон будет помечен на 2 поле зимбру привезут из турции вопрос И а Хрена им все это менять если они уже сказали что надолго
Intro
18:53, 28.05.2025
Цитата Педро
Набивают цену для нового контракта с Зимбру
А что Зимбру много может предложить? Риторический вопрос
ПМР
18:30, 28.05.2025
Турецкая пресса - это как сорока на хвосте принесла. Можно не читать.
Педро
18:08, 28.05.2025
Набивают цену для нового контракта с Зимбру
FC10
16:17, 28.05.2025
Chiar nu se poate să fiu optimist?

Aș dori să-l văd pe Hikmet Karaman la Zimbru pentru mai mult de jumătate de sezon din mai multe motive.
Primul este că cupele europene vin, și dacă nu găsim un antrenor care să-l înlocuiască pe domnul Karaman la timp (în cazul în care el totuși pleacă), va fi jale cu orice adversar care vom primi (chiar și Vaduz).
Al doilea este că sub conducerea lui, Ștefan Bîtcă a explodat. 7 goluri și 5 asisturi în puțin peste 1500 de minute jucate. Iar apărarea, formată din Josep Gaya, Ștefan Burghiu și Mihail Ștefan, a avut una dintre cele mai bune statistici din Faza 2.
Al treilea este că Zimbru a terminat sezonul la un singur punct față de campioana Republicii Moldova în Faza 2 și a primit mai multe puncte în aceeași perioadă a sezonului comparativ cu sezonul trecut.
Intro
15:56, 28.05.2025
Цитата Asdfg
Da, e antrenor slab, n-am inteles pina la final stilul sau de joc, erau momente unde Spartanii ii dominau in teren cu copii, ca motivator e bun, dar ca antrenor e slab.
Nu poti face concluzii dintr-un meci nereusit, au fost multe momente pozitive. Dar in special am vrut sa aflu parerea lui "FC10". Daca admite ca Caraman e slab ca antrenor, atunci apare intrebarea de ce Zimbru sa-l tina la echipa.
Rock
15:13, 28.05.2025
Цитата Juventus1985
Когда последний раз так активно интересовались в тренер из нашей лиги другие клубы, причём не какието там Албании, Латвии или Боснии... Все таки турецкая лига в топе
Согласен. Плохим тренером, никто не интересуется.
Juventus1985
15:08, 28.05.2025
Когда последний раз так активно интересовались в тренер из нашей лиги другие клубы, причём не какието там Албании, Латвии или Боснии... Все таки турецкая лига в топе
Asdfg
14:56, 28.05.2025
Цитата Intro
Vrei sa spui ca e slab antrenor si nu merita o liga mai puternica? Sunt curios sa aud parerea unui fan al Zimbru
Da, e antrenor slab, n-am inteles pina la final stilul sau de joc, erau momente unde Spartanii ii dominau in teren cu copii, ca motivator e bun, dar ca antrenor e slab.
Intro
14:51, 28.05.2025
Цитата FC10
Viața bate filmul. Hikmet Karaman va rămâne la Zimbru!
Vrei sa spui ca e slab antrenor si nu merita o liga mai puternica? Sunt curios sa aud parerea unui fan al Zimbru
mmmii
14:20, 28.05.2025
Цитата FC10
Viața bate filmul. Hikmet Karaman va rămâne la Zimbru!
tu nu ai cun sa stii asta, nu esti sotia lui. asa ca mai bine taci. parerile tale intereseaza pe nimeni.
FC10
14:05, 28.05.2025
Viața bate filmul. Hikmet Karaman va rămâne la Zimbru!
Задай вопрос редакции Moldfootball.com
Другие конференции
СУПЕРЛИГА 2025/26
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Дачия Буюкань
1
1
0
0
5-1
3
2.
Шериф
1
1
0
0
4-0
3
3.
Милсами
1
1
0
0
3-0
3
4.
ФК Бэлць
1
0
1
0
1-1
1
5.
Петрокуб
1
0
1
0
1-1
1
6.
Зимбру
1
0
0
1
0-3
0
7.
Политехника-UTM
1
0
0
1
0-4
0
8.
Спартаний
1
0
0
1
1-5
0
Бомбардиры
Кэрунту (Дачия Буюкань)
4 (2)
Мамучашвили (Шериф)
2
П.Попеску (Петрокуб)
1
Яде (Шериф)
1
Козма (Шериф)
1
С.Кейта (Милсами)
1
Калабатама (Милсами)
1
В.Лупашко (Дачия Буюкань)
1
Сава (Спартаний)
1
Боцан (ФК Бэлць)
1
Гынсарь (Милсами)
1 (1)
Ассистенты после 1-го тура
Лупашко (Дачия Буюкань)
2
Байала (Шериф)
1
Яде (Шериф)
1
Серобян (Шериф)
1
Ковальский (ФК Бэлць)
1
Оланиян (Спартаний)
1
Горя (Дачия Буюкань)
1
Бачу (Дачия Буюкань)
1
Гынсарь (Милсами)
1
Кейта (Милсами)
1