Стали известны все потенциальные соперники наших клубов в еврокубках. "Шериф" и "Петрокуб" - сеянные, "Милсами" и "Зимбру" - несеяные
02 июня 2025, понедельник
Фото: UEFA
Портал Moldfootball.com продолжает собирать воедино всю имеющуюся информацию об участниках еврокубках.
Уже известны все участники еврокубков. Также известно, кто из молдавских клубов будет сеянной командой, а кто нет, и таким образом, уже известны все наши потенциальные соперники.
Из-за низкого еврокубкового рейтинга чемпион Молдовы "Милсами" будет несеянной командой при жеребьевке стартового раунда Лиги Чемпионов.
Стали известны все 14 потенциальных соперников команды Игоря Пикущака в 1-м квалификационном раунде Лиги Чемпионов:
"Зимбру" сыграет во 2-м квалификационном раунде Лиги Конференций и будет несеянной командой. Команда Хикмета Карамана узнает своего соперника 18 июня, а игры будут проведены 24 и 31 июля.
Многие потенциальные соперники уже известны. К ним добавятся команды из 1-го квалификационного раунда.
Администрация сайта не несет ответственности за комментарии, оставленные посетителями. В то же время, администрация призывает читателей вести дискуссии в рамках приличия. Сообщения о политике, религии, языках, содержащие оскорбления, флуд, рекламу или написанные заглавными буквами, могут быть удалены, а доступ на сайт их авторам может быть блокирован на неограниченный срок.
Закрепленный комментарий
Moldfootball.com: сперва у нас, потом у все остальных 💥
FC10
18:41, 02.06.2025
Цитата Stas
FCSB-MILSAMI ORHEI 0:1MILSAMI ORHEI-FCSB 1:1Asa vrea Dombul, cum a spus Gigi Becali!!! +++++++
Lui Gigi, și cred că și Domnului, nu le arde de Milsami. Dacă vreți Milsami să treacă, atunci să luați Drita sau Buducnost.
Stas
18:23, 02.06.2025
FCSB-MILSAMI ORHEI 0:1 MILSAMI ORHEI-FCSB 1:1 Asa vrea Dombul, cum a spus Gigi Becali!!! +++++++
Stas
18:20, 02.06.2025
Mdaaa, numai nu cu FCSB,cu celelalte ne lamurim!!!
Mihai!
13:47, 02.06.2025
Нп фига себе соперники у Зимбру
Fwf
13:42, 02.06.2025
Цитата Гаскойн
Мда, Зимбру торба. Разве что Рига или Арарат, и там 50/50.
С Араратом играли в прошлом году когда составу Зимбру был не хуже и результат могу напомнить 0-3 дома и 1-3 в гостях,где Зимбру засчитали гол Оханджунвы с метрогого офсайда.
Смешно
11:31, 02.06.2025
Цитата Гаскойн
Мда, Зимбру торба. Разве что Рига или Арарат, и там 50/50.
Зимбру не пройдет Ригу ?
FC10
11:17, 02.06.2025
Цитата Outsider
Mda... Zimbru nu are nici o echipa din cele 30 care ar fi accesibila, dar se poate de luptat daca ne cade Riga, DAC , Astana ,Dundee, Balkani.La Milsami jumatate din potentialii adversari sunt de trecut dar pentru asta jocul lor trebuie adus macar la nivelul care il aveau la inceputul fazei 2, pentru ca in ultimile etape de campionat sa vazut un regres.Sheriff invers a progresat la final si cred ca se poate bate de la egal cu toti adversarii pe care ai are.Petrocub clar ca are cele mai mari sanse sa nimereasca peste un adversar cu adevarat accesibil doar ca idee nu am in ce forma vor intra in competitie, au avut si meciuri catastrofa gen 1-5 cu Milsami, dar si ceva meciuri in care au aratat ca nu-i totul pierdut unde au prestat un joc destul de bunicel. Ca sa rezum , Sheriff n-are nevoie de noroc atat cat de o forma buna inainte de cupele Europene, Zimbru nu prea are sanse decat daca cad peste echipele care le-am enumerat mai sus ( sper mult sa gresesc) , Petrocubul insă și mai ales Milsami au cele mai mari șanse să acceadă mai departe dacă le merge cu tragerea la sorți.Bafta tuturor echipelor!
Dar Vaduz, Puskas, Astana? Sunt echipe de care Zimbru poate trece (mai ales Astana, din considerentul acelui 1-2 la general cu Milsami).
Slon
10:08, 02.06.2025
в этом году все команды суперлиги откровенно слабые. Поэтому можно особо не напрягаться в еврокубках, а сфокусироваться на новом сезоне супер-пупер 7777 лиги. Там-то и будет настоящий накал страстей и эмоций :)
Klose
09:50, 02.06.2025
Цитата Sonic_md
как минимум и команде и болельщикам легче будет отправиться на выезд в Софию.
Чем легче? Сейчас самолетами дешевле летать и быстрее. Лучше Будапешт какой-то
Sonic_md
09:36, 02.06.2025
Цитата 16/(
И лудогорец для милсами
как минимум и команде и болельщикам легче будет отправиться на выезд в Софию.
16/(
09:04, 02.06.2025
Цитата Sonic_md
Пусть будет Левски для Шерифа
И лудогорец для милсами
Sonic_md
08:58, 02.06.2025
Пусть будет Левски для Шерифа
Гаскойн
07:49, 02.06.2025
Мда, Зимбру торба. Разве что Рига или Арарат, и там 50/50.
Outsider
07:17, 02.06.2025
Mda... Zimbru nu are nici o echipa din cele 30 care ar fi accesibila, dar se poate de luptat daca ne cade Riga, DAC , Astana ,Dundee, Balkani. La Milsami jumatate din potentialii adversari sunt de trecut dar pentru asta jocul lor trebuie adus macar la nivelul care il aveau la inceputul fazei 2, pentru ca in ultimile etape de campionat sa vazut un regres. Sheriff invers a progresat la final si cred ca se poate bate de la egal cu toti adversarii pe care ai are. Petrocub clar ca are cele mai mari sanse sa nimereasca peste un adversar cu adevarat accesibil doar ca idee nu am in ce forma vor intra in competitie, au avut si meciuri catastrofa gen 1-5 cu Milsami, dar si ceva meciuri in care au aratat ca nu-i totul pierdut unde au prestat un joc destul de bunicel. Ca sa rezum , Sheriff n-are nevoie de noroc atat cat de o forma buna inainte de cupele Europene, Zimbru nu prea are sanse decat daca cad peste echipele care le-am enumerat mai sus ( sper mult sa gresesc) , Petrocubul insă și mai ales Milsami au cele mai mari șanse să acceadă mai departe dacă le merge cu tragerea la sorți. Bafta tuturor echipelor!
FC10
06:40, 02.06.2025
Цитата Serview
Evitate echipele pe distanțe lungi?1. Petrocub - Ordabasy (Kazakhstan)2. Petrocub - TNS (Țara Galilor)3. Petrocub- Hearts (Scoția)Toate într-un sezon
1. Dacă din Moldova până în orice punct al Kazahstanului e distanță lungă pentru dvs., atunci nu am ce vorbi cu dvs. 2. Meciurile cu TNS au fost în turul 3 preliminar al Ligii Europa, unde sunt doar câțiva campioni (suspectez că 10-12). Deci toți campionii erau într-o singură grupă pentru tragerile la sorți. 3. Meciul cu Heart of Midlothian era în faza grupelor Conference League. Chestia pe care am menționat eu în comentariul original era pentru preliminarii.
Serview
22:48, 26.05.2025
Цитата FC10
Domnule Gruțenko, sunteți om respectabil, până la urmă înțelegeți care e faza cu tragerile la sorți. Echipele sunt împărțite în grupe pentru tragerile la sorți. Pentru a evita meciurile controversate și meciurile pe distanțe lungi, cred că din aceste 2 echipe pe care le-ați menționat va fi doar Ludogoreț. Iar restul echipelor care sunt cap de serie vor fi destul de ușoare.Chiar dacă Milsami nu trece de primul tur preliminar al Ligii Campionilor, le va fi mai ușor în Ruta Campionilor a preliminariilor Ligii Conference, dat fiind faptul că ei au probabilitate mare să fie cap de serie acolo (în plus, unii adversari care vor fi în play-offul aceleiași rute nu vor fi greu de trecut).
Evitate echipele pe distanțe lungi? 1. Petrocub - Ordabasy (Kazakhstan) 2. Petrocub - TNS (Țara Galilor) 3. Petrocub- Hearts (Scoția) Toate într-un sezon
Mynea
20:57, 22.05.2025
Оптимальные соперники для Милсами Линкольн Гибралтар и Будущность Черногория,для Шерифа это Актобе,их пройдут 100%,для Петрокуба это грузины или албанское Динамо.
kandaraki
16:50, 21.05.2025
Цитата FC10
La fiecare pauză internațională dumneavoastră apăreți pentru a ne spune despre cum trebuie să vedem pe Haaland și pe cine ar mai fi la italieni în loc să vedem jucătorii noștri. Aici la fel, nicio speranță pentru țara noastră... Am o întrebare: vă ascundeți undeva în diaspora? Atunci, dacă nu aveți nimic bun de spus, nu spuneți nimic. Simplu!Oricum v-am prezis apariția în altă știre. Mai mult nici nu aș fi putut prezice!
mda...ok, nu mai scriu nimic, ce gandire aveti, pffffffff
FC10
16:44, 21.05.2025
Цитата kandaraki
e doar o opinie, nimic mai mult, ce asa reactie ? cu ce rusine? ca presupus un eventual ,,adevar scenariu`` ?
La fiecare pauză internațională dumneavoastră apăreți pentru a ne spune despre cum trebuie să vedem pe Haaland și pe cine ar mai fi la italieni în loc să vedem jucătorii noștri. Aici la fel, nicio speranță pentru țara noastră... Am o întrebare: vă ascundeți undeva în diaspora? Atunci, dacă nu aveți nimic bun de spus, nu spuneți nimic. Simplu!
Oricum v-am prezis apariția în altă știre. Mai mult nici nu aș fi putut prezice!
kandaraki
16:27, 21.05.2025
Цитата FC10
Apare din nou Mister "Kandaraki". Ce mai faceți? Nu vă e rușine?
e doar o opinie, nimic mai mult, ce asa reactie ? cu ce rusine? ca presupus un eventual ,,adevar scenariu`` ?
Lombardo
15:48, 21.05.2025
Maribor , Balkanî și Vaduz ar fi o soluție optimă, celelalte sunt echipe tari însă se poate de jucat cu ele, depinde de ce transferuri că face FC ZIMBRU
FC10
15:41, 21.05.2025
Цитата kandaraki
din pacate sunt mari sanse sa nu se califice niciuna, dar poate gresesc
Apare din nou Mister "Kandaraki". Ce mai faceți? Nu vă e rușine?
Săvulean
14:17, 21.05.2025
Succes la toate 4 echipe în cupele europene. E greu, dar nu imposibil. În opinia mea toate 4 au șanse de a evolua cu succes în aceste competiții. Sper să aibe noroc la tragerea la soți.
kandaraki
14:07, 21.05.2025
din pacate sunt mari sanse sa nu se califice niciuna, dar poate gresesc
Tip
14:03, 21.05.2025
Даже коментировать не смысла. Пока сам жребий не пройдёт все эти расчёты впустую.
16/(
13:52, 21.05.2025
Цитата Ппппппп123
Шериф проходит все остальные вылетают
с учётом соперников Петрокуб проходит Остальные вылетают Я бы даже так поставил как бы не болел за шериф Но тут без новых цз и опорников У шерифа и с зирей и Актобе итд будут проблемы
Ппппппп123
13:29, 21.05.2025
Шериф проходит все остальные вылетают
FC10
13:23, 21.05.2025
Цитата 16/(
Господин не знаю как по батюшке То что не будет Мальме это 99 процентов Но я назвал два клуба стяуа и лудогорец туда же любляна Команды которые 99/100 матчей вынесут Милсами О чем мы тут спорим Ну а про географию Как вы помните Петрокуб в прошлом Году все таки ездил в дальнюю поездку к казахам Так что шансы что Хоть один мд клуб попадёт в группы 0,000000987
Vreau să vă contrazic. Republica Moldova este în Europa Centrală și de Est, și, ca atare, asta înseamnă că Petrocub și-ar permite un avion spre Kazahstan, spre deosebire de o deplasare spre Portugalia, nemaivorbind de Islanda sau Insulele Feroe.
Iar în privința celuilalt argument pe care l-ați prezentat, aș dori să adaug că înțeleg despre ce vorbiți. FCSB, Ludogoreț, Olimpija Ljubljana sau chiar Malmö sunt toate echipe mai puternice decât Milsami, sunt de acord. Dar, cum am spus, nu cred că se va ajunge la aceste echipe în afară de Ludogoreț (ultimul cuvânt îl deține UEFA). Eu văd capii de serie din grupa noastră ca fiind următorii: Ludogoreț, RFS, Žalgiris Vilnius, Drita. Deși nu ar fi vreo coincidență dacă vedem FCSB în locul uneia dintre aceste echipe.
16/(
13:06, 21.05.2025
Цитата Klose
10 лет назад они попали на Лудогорец и тоже все так говорили. А в итоге кто прошел дальше?
И что в 21 году Реал проиграл Шерифу Но это все фарт а не закономерность А по игре которую мы видели Ждать без усилений толковых Ничего не стоит
16/(
13:04, 21.05.2025
Цитата FC10
Domnule Gruțenko, sunteți om respectabil, până la urmă înțelegeți care e faza cu tragerile la sorți. Echipele sunt împărțite în grupe pentru tragerile la sorți. Pentru a evita meciurile controversate și meciurile pe distanțe lungi, cred că din aceste 2 echipe pe care le-ați menționat va fi doar Ludogoreț. Iar restul echipelor care sunt cap de serie vor fi destul de ușoare.Chiar dacă Milsami nu trece de primul tur preliminar al Ligii Campionilor, le va fi mai ușor în Ruta Campionilor a preliminariilor Ligii Conference, dat fiind faptul că ei au probabilitate mare să fie cap de serie acolo (în plus, unii adversari care vor fi în play-offul aceleiași rute nu vor fi greu de trecut).
Господин не знаю как по батюшке То что не будет Мальме это 99 процентов Но я назвал два клуба стяуа и лудогорец туда же любляна Команды которые 99/100 матчей вынесут Милсами О чем мы тут спорим Ну а про географию Как вы помните Петрокуб в прошлом Году все таки ездил в дальнюю поездку к казахам Так что шансы что Хоть один мд клуб попадёт в группы 0,000000987
Шериф-Вперед
12:58, 21.05.2025
Снова ты со своей Швецией. Ты хоть раз там был? ?
Цитата Sonic_md
На удивление будучи сеянным в ЛЧ можно получить более слабых (??) соперников. А-ля чемпионов Сан-Марино, Андорры, Люкембург или Эстонии.А будучи сеянным в ЛЕ кроме указанных выше команд, может еще быть Бейтар (Израиль), Левски (Болгария), Хаккен или Хаммарбю (Швеция). А при определенных раскладах еще и Риекка (Хорватия) или Войводина (Сербия).
Klose
12:57, 21.05.2025
Цитата 34656
Милсами давай до свидания, Шериф может пройти, Петрокуб тоже, Зимбру, к сожалению, на выход вместе с Милсами. Независимо *практически* от жеребьёвки.
10 лет назад они попали на Лудогорец и тоже все так говорили. А в итоге кто прошел дальше?
FC10
12:44, 21.05.2025
Цитата 16/(
Кого милсами проходит Что бы так повезло и попасть второй год подряд на дохлый ордабас и любительский клуб с Уэльса Я не знаю как звёзды должны сложится А на деле милсами попадает на стяуа или лужогорец и это конец
Domnule Gruțenko, sunteți om respectabil, până la urmă înțelegeți care e faza cu tragerile la sorți. Echipele sunt împărțite în grupe pentru tragerile la sorți. Pentru a evita meciurile controversate și meciurile pe distanțe lungi, cred că din aceste 2 echipe pe care le-ați menționat va fi doar Ludogoreț. Iar restul echipelor care sunt cap de serie vor fi destul de ușoare.
Chiar dacă Milsami nu trece de primul tur preliminar al Ligii Campionilor, le va fi mai ușor în Ruta Campionilor a preliminariilor Ligii Conference, dat fiind faptul că ei au probabilitate mare să fie cap de serie acolo (în plus, unii adversari care vor fi în play-offul aceleiași rute nu vor fi greu de trecut).
16/(
12:31, 21.05.2025
Цитата FC10
Milsami se califică în Conference. Champions Path ale UEL și UECL sunt mult mai ușoare.Sheriff? Nu se discută. Deși ultima dată când au fost în preliminariile UEL au fost eliminați de Olimpija Ljubljana în turul 3 preliminar al UECL.Petrocub și Zimbru vor avea nevoie de un pic de ajutor din partea altor echipe (mă refer mai ales la echipele cu coeficient mic care vor trece de turul 1 preliminar al Conference). Altfel nu faci nimic.
Кого милсами проходит Что бы так повезло и попасть второй год подряд на дохлый ордабас и любительский клуб с Уэльса Я не знаю как звёзды должны сложится А на деле милсами попадает на стяуа или лужогорец и это конец
FC10
12:14, 21.05.2025
Milsami se califică în Conference. Champions Path ale UEL și UECL sunt mult mai ușoare. Sheriff? Nu se discută. Deși ultima dată când au fost în preliminariile UEL au fost eliminați de Olimpija Ljubljana în turul 3 preliminar al UECL. Petrocub și Zimbru vor avea nevoie de un pic de ajutor din partea altor echipe (mă refer mai ales la echipele cu coeficient mic care vor trece de turul 1 preliminar al Conference). Altfel nu faci nimic.
John
12:09, 21.05.2025
Риека всегда была с одним к, это не Швеция, где много двойных согласных
Sonic_md
12:02, 21.05.2025
На удивление будучи сеянным в ЛЧ можно получить более слабых (??) соперников. А-ля чемпионов Сан-Марино, Андорры, Люкембург или Эстонии.
А будучи сеянным в ЛЕ кроме указанных выше команд, может еще быть Бейтар (Израиль), Левски (Болгария), Хаккен или Хаммарбю (Швеция). А при определенных раскладах еще и Риекка (Хорватия) или Войводина (Сербия).
Link
11:40, 21.05.2025
Цитата dexter187
Групп в этом году не ожидать..
Campioana întotdeauna are șanse bune să se califice în grupa Ligii Conferințelor. Important este să nu piardă în prima rundă din Liga Campionilor, pentru că retrogradează direct în Conferințe și pierde o șansă să se califice mai departe după înfrângere. În rest Milsami trebuie să treacă de 2 adversari din 4, la fel ca și Petrocub anul trecut. Sheriff, Zimbru și Petrocub au șanse foarte mici pentru că nu vor avea parte de adversari din ruta Campionilor. În ultimele runde asta va fi foarte important, poate mai puțin pentru Sheriff care va fi cap de serie în toate rundele.
16/)
11:35, 21.05.2025
Цитата 3566
ВПРОЧЕМ! Если УЕФА сжалится и после первого матча обнулит результат, возможно милсами продержится на 0-0 и выиграет по пенальти.
Хорошая шутейка нашим клубам да в идеале на 89 минуте обнулять результат и играем )
16/(
11:34, 21.05.2025
Цитата 34656
Милсами давай до свидания, Шериф может пройти, Петрокуб тоже, Зимбру, к сожалению, на выход вместе с Милсами. Независимо *практически* от жеребьёвки.
Так это было понятно сразу если Милсами чемпион то сеяный не будет А с такими соперниками у милсами шансы только стоять как 300 спартанцев в обороне и верить что шальной гол забьют или серия пенальти Если конечно у них там не намечены 5 трансферов хорошего уровня и парни вот скоро начнут тренироваться с клубом Тогда да может что то будет Но сомневаюсь
3566
11:32, 21.05.2025
ВПРОЧЕМ! Если УЕФА сжалится и после первого матча обнулит результат, возможно милсами продержится на 0-0 и выиграет по пенальти.
34656
11:32, 21.05.2025
Милсами давай до свидания, Шериф может пройти, Петрокуб тоже, Зимбру, к сожалению, на выход вместе с Милсами. Независимо *практически* от жеребьёвки.
fanat
11:26, 21.05.2025
Нам***** люда нам *****
FC10
11:19, 21.05.2025
Vreau Flora sau Shamrock Rovers să treacă în al doilea tur preliminar și să primim una dintre ele. De restul nu putem dispune cu Dahan atacant și Dosso fundaș stânga.
MILSAMI ORHEI-FCSB 1:1
Asa vrea Dombul, cum a spus Gigi Becali!!! +++++++
La Milsami jumatate din potentialii adversari sunt de trecut dar pentru asta jocul lor trebuie adus macar la nivelul care il aveau la inceputul fazei 2, pentru ca in ultimile etape de campionat sa vazut un regres.
Sheriff invers a progresat la final si cred ca se poate bate de la egal cu toti adversarii pe care ai are.
Petrocub clar ca are cele mai mari sanse sa nimereasca peste un adversar cu adevarat accesibil doar ca idee nu am in ce forma vor intra in competitie, au avut si meciuri catastrofa gen 1-5 cu Milsami, dar si ceva meciuri in care au aratat ca nu-i totul pierdut unde au prestat un joc destul de bunicel.
Ca sa rezum , Sheriff n-are nevoie de noroc atat cat de o forma buna inainte de cupele Europene, Zimbru nu prea are sanse decat daca cad peste echipele care le-am enumerat mai sus ( sper mult sa gresesc) , Petrocubul insă și mai ales Milsami au cele mai mari șanse să acceadă mai departe dacă le merge cu tragerea la sorți.
Bafta tuturor echipelor!
2. Meciurile cu TNS au fost în turul 3 preliminar al Ligii Europa, unde sunt doar câțiva campioni (suspectez că 10-12). Deci toți campionii erau într-o singură grupă pentru tragerile la sorți.
3. Meciul cu Heart of Midlothian era în faza grupelor Conference League. Chestia pe care am menționat eu în comentariul original era pentru preliminarii.
1. Petrocub - Ordabasy (Kazakhstan)
2. Petrocub - TNS (Țara Galilor)
3. Petrocub- Hearts (Scoția)
Toate într-un sezon
Oricum v-am prezis apariția în altă știre. Mai mult nici nu aș fi putut prezice!
Петрокуб проходит
Остальные вылетают
Я бы даже так поставил как бы не болел за шериф
Но тут без новых цз и опорников
У шерифа и с зирей и Актобе итд будут проблемы
Iar în privința celuilalt argument pe care l-ați prezentat, aș dori să adaug că înțeleg despre ce vorbiți. FCSB, Ludogoreț, Olimpija Ljubljana sau chiar Malmö sunt toate echipe mai puternice decât Milsami, sunt de acord. Dar, cum am spus, nu cred că se va ajunge la aceste echipe în afară de Ludogoreț (ultimul cuvânt îl deține UEFA). Eu văd capii de serie din grupa noastră ca fiind următorii: Ludogoreț, RFS, Žalgiris Vilnius, Drita. Deși nu ar fi vreo coincidență dacă vedem FCSB în locul uneia dintre aceste echipe.
Но это все фарт а не закономерность
А по игре которую мы видели
Ждать без усилений толковых
Ничего не стоит
То что не будет Мальме это 99 процентов
Но я назвал два клуба стяуа и лудогорец туда же любляна
Команды которые 99/100 матчей вынесут Милсами
О чем мы тут спорим
Ну а про географию
Как вы помните Петрокуб в прошлом Году все таки ездил в дальнюю поездку к казахам
Так что шансы что Хоть один мд клуб попадёт в группы 0,000000987
Chiar dacă Milsami nu trece de primul tur preliminar al Ligii Campionilor, le va fi mai ușor în Ruta Campionilor a preliminariilor Ligii Conference, dat fiind faptul că ei au probabilitate mare să fie cap de serie acolo (în plus, unii adversari care vor fi în play-offul aceleiași rute nu vor fi greu de trecut).
Что бы так повезло и попасть второй год подряд на дохлый ордабас и любительский клуб с Уэльса
Я не знаю как звёзды должны сложится
А на деле милсами попадает на стяуа или лужогорец и это конец
Sheriff? Nu se discută. Deși ultima dată când au fost în preliminariile UEL au fost eliminați de Olimpija Ljubljana în turul 3 preliminar al UECL.
Petrocub și Zimbru vor avea nevoie de un pic de ajutor din partea altor echipe (mă refer mai ales la echipele cu coeficient mic care vor trece de turul 1 preliminar al Conference). Altfel nu faci nimic.
А будучи сеянным в ЛЕ кроме указанных выше команд, может еще быть Бейтар (Израиль), Левски (Болгария), Хаккен или Хаммарбю (Швеция). А при определенных раскладах еще и Риекка (Хорватия) или Войводина (Сербия).
În rest Milsami trebuie să treacă de 2 adversari din 4, la fel ca și Petrocub anul trecut.
Sheriff, Zimbru și Petrocub au șanse foarte mici pentru că nu vor avea parte de adversari din ruta Campionilor. În ultimele runde asta va fi foarte important, poate mai puțin pentru Sheriff care va fi cap de serie în toate rundele.
А с такими соперниками у милсами шансы только стоять как 300 спартанцев в обороне и верить что шальной гол забьют или серия пенальти
Если конечно у них там не намечены 5 трансферов хорошего уровня и парни вот скоро начнут тренироваться с клубом
Тогда да может что то будет
Но сомневаюсь